Dos & Don’ts μίας επιτυχημένης επιχειρηματικής στρατηγικής: Το παράδειγμα της Altanet

Share This Post

Το ΥΕΤ σε συνεργασία με το City College και το City College Marketing Club διοργάνωσε εκδήλωση στις 30 Μαρτίου 2009 με ομιλητή τον ιδιοκτήτη της Altanet, Χρυσόστομο Νικολόπουλο. Η Altanet είναι μια εταιρία που αναπτύσσει web-based εφαρμογές (e-commerce, e-culture, digital asset management). Ο κ. Νικολόπουλος παρουσίασε πρακτικές συμβουλές για τα πρώτα βήματα μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας καθώς και την προσωπική του εμπειρία από την επιχειρηματική του δραστηριότητα.

 

[Best_Wordpress_Gallery id=”8″ gal_title=”Dos and Don’ts: The case of Altanet”]

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

Έρευνα για το Slow Food – SFEntre EU Project

Πρόσκληση προς όλους τους επιχειρηματίες τροφίμων, τους ειδικούς μαγειρικής και τους εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης! Η YET είναι ενθουσιασμένη που συμμετέχει στο πρόγραμμα SFEntre Erasmus+, μια