Chick-Fil-A Thessaloniki 2019 – Providing Effective Customer Service Through Social Media

Chick-Fil-A Thessaloniki 2019 – Providing Effective Customer Service Through Social Media

Για άλλη μια χρονιά είχαμε την μεγάλη χαρά να φιλοξενήσουμε μια ομάδα από την εταιρεία Chick-Fil-A στη Θεσσαλονίκη. Γιορτάσαμε έτσι τα δέκα χρόνια συνεργασίας με την δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα γρήγορου φαγητού (με ειδίκευση στο κοτόπουλο) στις ΗΠΑ.

Η Chick-Fil-A ιδρύθηκε το Μάιο του 1946 και πλέον λειτουργεί περισσότερα από 2.300 εστιατόρια σε 38 Πολιτείες των ΗΠΑ και με ετήσιο κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα US$10.5 δις. 

Οι καλεσμένοι ομιλητές, στελέχη της εταιρείας και ιδιοκτήτες καταστημάτων μοιράστηκαν με το κοινό (φοιτητές και στελέχη επιχειρήσεων) τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους γύρω από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την αποτελεσματική χρήση τους και αποτελεσματικές στρατηγικές. Παρουσίασαν και ανέλυσαν τους στόχους και τις στρατηγικές της εταιρείας και τους τρόπους με τους οποίους διαχειρίζονται διάφορες καταστάσεις κρίσης (επιθέσεις από ανταγωνιστές, περιστατικά μη ικανοποιημένων πελατών κλπ).

Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 11 Νοεμβρίου 2019 φιλοξενήθηκε στο CITY College, Sheffield University International Faculty, από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οικονομίας – Business Administration and Economics Department (BAED). Η δράση ήταν άλλη μια συνεργασία με το Διαβαλκανικό Ινστιτούτο για Εκπαιδευτική και Οικονομική Ανάπτυξη και τον Πρόεδρο Δρ. Ιγνάτιο Μεϊμάρη. 

http://chick-fil-a.com

http://citycollege.sheffield.eu

http://interbalkaninstitute.net/index.htm

#chickfila #yetngo